fredag 9 april 2010

Startvikt

Hua, det måste vara mer än 1 år sen jag sa att jag verkligen måste ta tag i vikten och nu är den ändå rätt många kilo högre än förra gången!

Jag gillar det INTE. När jag tittar i spegeln så blir jag lite paff av att se någon som är så stor, det stämmer inte med hur jag vill se ut.

Inte tror jag att någon är intresserad av min viktnedgång( om det nu blir någon) men jag hoppas att om jag skriver om det blir det för pinsamt att misslyckas igen
För jag har aldrig lyckats gå ner i vikt förrut. Den enda gång i mitt liv när jag varit smal var jag sjuk.

Det känns som jag kämpat länge nu men ändå så går vikten stadigt åt ett håll, uppåt!

Så startvikten är mindre roliga 82 kg, all time high :-(

Svältkurer tror jag inte på, här blir det GI utan gluten. och mycket motion

Så dagen börjar med havregrynsgröt och ett ägg
När min andra hälft behagar vakna till liv ska jag ut i spåret och gå

Nu jäklar ska det bara gå

1 kommentar:

  1. Jag känner exakt sim du. Vem är det i spegeln egentligen. Känner inte igen mig själv o det är inte så jag vill se ut. Men klart vi ska lyckas. O följs vi åt blir det kanske lättare. Särskilt som vi inte kommer svälta nån av oss ;-)

    SvaraRadera